KarstenSM Startet 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Startet 3.Desember.2012 (redigert) 3 lærevillige gutter på vei fra Oslo til Kristiansand for å lære seg seilekunsten! Må jo dele filmen med båtfolket! Husk å se den i HD :-) Redigert 3.Desember.2012 av KarstenSM (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Fin film med god kvalitet :-) Men et lite tips: er dere sikker på at rekkewiren holder vekten av dere om dere faller i vannet? Ser sikkerhetslinen var festet i øverste rekkewire. Dere bør nok heller investere i en langsgående line som ligger på dekk, eventuelt montere en slepekrok i cockpit som dere kan sjakle dere fast i. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
KarstenSM Svart 3.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Vi hadde en langsgående line på dekk, jeg husker ikke helt hvorfor vi ikke var festet i den hele tiden... :-) Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 (redigert) Kan du ikke legge inn søkestrengen til filmen i tillegg, KarstenSM? Får ikke aktivert youtube-bildet i ditt første innlegg. Redigert 3.Desember.2012 av Fargo Lillehamme (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 (redigert) Kan du ikke legge inn søkestrengen til filmen i tillegg, KarstenSM? Får ikke aktivert youtube-bildet i ditt første innlegg. _http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8ZPUeCC1qsE_ Ta vekk Underscore i hver ende. (Om jeg ikke har dem der, blir filmen embeddet og da er du vel like langt.....) Redigert 3.Desember.2012 av RSL (see edit history) Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Lovart låring Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Flott film. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Guest Avmønstret# Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Det så veldig trivelig ut. Kjekt med sånne snutter nå når kulda er her. Dere burde forresten få dere en rorkultforlenger. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 (redigert) Trivelig film. Og så var det artig å se at dere synes å trives uten sykelig trimming hele tiden... Redigert 3.Desember.2012 av Fargo Lillehamme (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KarstenSM Svart 3.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Brakk rorkultforlengeren rett før avreise, men den skal tilbake neste sommer! Det ble definitivt ikke siste seilturen. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Janniz Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Den var kjempefin den filmsnutten der KarstenSM! :)) Sitér dette innlegget Link to post
KarstenSM Svart 3.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Takk for det! :-) Sitér dette innlegget Link to post
Antilia Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Flott film å nyte i kalde vinter dager!!!! Bare å glede seg til sommeren!!! Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Euklid Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Fin film av det som ser ut til å ha vært en bra tur. Med frosne skjøter og snø på dekk er det godt å få en påminnelse om hvor flott båtlivet kan være. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Og der har man poenget med seilbåt. Man dra langt uten at det koster en formue i drivstoff. Utrolig koselig film. Fikk nesten litt lyst på seilbåt jeg også, men jeg er ikke helt moden ennå. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Mouche Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Takk for turen! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
KarstenSM Svart 4.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2012 Takk for gode ord! Sitér dette innlegget Link to post
Slakaball Svart 4.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2012 (redigert) Vådepost fra iPad.. Sorry. Redigert 4.Desember.2012 av Slakaball (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 4.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2012 Herlig film! Det varmer å se slikt. Satt nettopp å bladde igjennom de mange hundrede bildene jeg tok i sommer. Jaggu dukket det ikke opp en filmsnutt av første gang jeg satte seil og fikk fin fart. Gleder meg til sommeren, selv om det blir noen turer i vinter... Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth 81 Svart 5.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2012 Flott film! Tusen takk Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.