roeren Startet 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Startet 3.Desember.2012 Arhhg! Uff, dette hvite!! Men så lenge sjøen er flytende, så... Sitér dette innlegget Link to post
Kalle74 Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Ja jeg hadde fint klart meg uten jeg også. Sitér dette innlegget Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt. Link to post
Lars H. Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 På fjesboken er der en gruppe som heter Til vinterens bekjempelse, og en som heter Aksjonsgruppen til vinterens bekjempelse! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Free Lillehammer Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Du holder jo varmen da når du først er utpå... Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 3.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Alle snakker om hvor mye vi motorbåteiere forurenser. Det er et seriøst problem, men jeg må nok si at jeg sånn til daglig er like mye plaget av denne hvite forurensningen som faller ned over oss. Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.