Astor Svart 7.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2012 Hulda! Veldig bra! Å trene i dagslys gir god trening til den dagen tåka ligger tjukk rundt deg. Vi gjør det samme og det skaper trygghet. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Erik Svart 7.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2012 Dere som trener : hvor synlige er egentlig seilbåter med radarreflektor tube i akterstaget (som vel er det vanligste) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Hulda Svart 7.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2012 Jeg kan ikke skille ut en slik tube. Båter kommer inn som større eller mindre 'flekker'. Kan ikke si om det overhode er radarreflektor på båtene jeg plukker opp. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 7.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2012 Ikke på radaren nei. Men i kikkerten kanskje ? Er noen seilbåter synlige og andre ikke, eller er stort sett alle vonde å tolke i litt sjø? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Stella Ulefoss Svart 8.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2012 Hei Når raderen er på virker den som en reflektor da, (uten ais)? Eller er det bare jeg som ser andre båter. Jan Martin Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.