waroo Startet 5.Desember.2012 Link til dette innlegget Startet 5.Desember.2012 Hei ! Jeg har kjøpt en suzuki df70 2002 mod. Denne kom uten gir og gasskabel. Er det noen som vet hvilke kabler jeg skal ha. Er det vanlig å bruke uorginale, eller må en ha spesielle kabler som er laget for suzuki. takker for svar ! Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 5.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2012 Viss du trenger en toppmontert kontrol, så har eg ein liggende. med kabler. MEN defekt tiltbryter Sitér dette innlegget Link to post
waroo Svart 5.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2012 takker fjordland ! jeg har sidemontert kontroll , så det er typen kabel til denne jeg trenger noen tips til . Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 5.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2012 Alle suzuki eg har sett bruker heilt ordinære universalkabler av hvilket som helst merke. Men du må ha suzukis egne endestykker. Et øye i plast du skrur fast i enden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.