spilli Startet 6.Desember.2012 Link til dette innlegget Startet 6.Desember.2012 Hei. Jeg har i dag en Simrad CE 33 med Airmar P 319 gjenomgående svinger. Har fått et tilbud om å kjøpe et Furuno LS 6100 ekkolodd Spørsmålet mitt er da; Finnes det noen form for adaptor eller lignende hvor jeg kan bytte på å bruke kabelen mellom disse to enhetene? Skal ikke bruke loddene samtidig men lett kunne bytte over. Mvh spilli Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 7.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2012 Obs. Ja her var det vist ingen som hadde noe og bidra med. Kansje kommer det av julestria? Mvh spilli Sitér dette innlegget Link to post
Simson Svart 7.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2012 Nå kjenner ikke jeg så godt til Furuno sine ekkolodd, men dersom svingeren kan brukes med dette loddet så kan du montere en vender på svingerkabelen slik at du kan velge hvilket ekkolodd som er tilkoblet svingeren. Sitér dette innlegget Link to post
KingFisher Svart 7.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2012 Du kan bruke Aimar SB260 Switchbox (http://www.airmartec...rodid=560&manf=). Vet ikke om disse kan skaffes i Norge, men du kan sikkert bestille fra USA. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 7.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2012 Hvis du monterer en vender må den være break-before-make. Ellers svir du ett eller begge lodda. Sitér dette innlegget Link to post
Simson Svart 7.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Desember.2012 Hvis du monterer en vender skal denne IKKE brukes mens loddene går. Slå av begge loddene før du vender mellom dem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.