John_Kr Startet 17.Februar.2005 Del på Facebook Startet 17.Februar.2005 Hei Folkens Under eller bak alle mine luke og dører sitter det flere hvite plastikk knotter, de er limt fast. De har en diameter på ca 10-15 mm. Kjøkkenindustrien har slike knotter, men de er alt for små (bare 5-6 mm). Har oppdaget at mange av disse knottene mangler. Er det noen av dere som har en ide` hvor jeg kan får kjøpt/bestilt slike knotter? Takker for alle tips. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Janoho Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Hei Folkens Under eller bak alle mine luke og dører sitter det flere hvite plastikk knotter, de er limt fast. De har en diameter på ca 10-15 mm. Kjøkkenindustrien har slike knotter, men de er alt for små (bare 5-6 mm). Har oppdaget at mange av disse knottene mangler. Er det noen av dere som har en ide` hvor jeg kan får kjøpt/bestilt slike knotter? Takker for alle tips. <{POST_SNAPBACK}> Du tenker på sånne dekkbrikker for skruer eller ?? På biltema, de koster vel ca. 10 kr for en haug og er 10-15 mm i dia. Kjøpte endel av disse når jeg pusset opp kjøkkenet.. JOH Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 17.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 (redigert) Jeg mener slike "puter" som hindrer at dører og luker ligger å gnisser mot hverandre. Finner samme type puter på kjøkkeninnredninger, men de er mye mindre. Redigert 17.Februar.2005 av John_Kr (see edit history) Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Verrie Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Det har jeg tidligere kjøpt på jernvareforhandleren. Prøv der. Om ikke annet, så kan du jo prøve byggevareleverandører (har sett noen slike på Byggmakker) Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Jeg mener slike "puter" som hindrer at dører og luker ligger å gnisser mot hverandre. Møbelknotter kjøpes vel enklest hos en møbelforhandler... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
John_Kr Svart 17.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Møbelknotter kjøpes vel enklest hos en møbelforhandler... <{POST_SNAPBACK}> Jo jeg er enig i det dersom det er møbelknotter jeg skal ha , men jeg skal ha plastikk knotter og ikke filtknotter som samler vann og fuktighet. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Verrie Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Og det er det jeg har fått tak i tidligere ref. mitt innlegg. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Jo jeg er enig i det dersom det er møbelknotter jeg skal ha , men jeg skal ha plastikk knotter og ikke filtknotter som samler vann og fuktighet. <{POST_SNAPBACK}> Det finnes møbelknotter i plastikk også, kjøpte noen slike i fjor på en møbelbutikk like ved der jeg bor. Sikkert verd å ta en tur for å spørre i allefall... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
John_Kr Svart 17.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Får ta en runde på både Byggmaker og Møbelforetningene for å høre hva de har. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Janoho Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Får ta en runde på både Byggmaker og Møbelforetningene for å høre hva de har. <{POST_SNAPBACK}> knotter kanskje de av plast ?? JOH Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 17.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 knotter kanskje de av plast ?? JOH <{POST_SNAPBACK}> Ja se der, den blanke typen er det jeg mener. Ser faktisk ut som det er riktig dimensjon også. Dette var hos Biltema? Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Janoho Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Ja se der, den blanke typen er det jeg mener. Ser faktisk ut som det er riktig dimensjon også. Dette var hos Biltema? <{POST_SNAPBACK}> Ja, stemmer JOH Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 17.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Takk, jeg prøver...... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.