2715e Startet 10.Desember.2012 Link til dette innlegget Startet 10.Desember.2012 Ville bare tipse om at Sivert Waagen har fått en god konkurrent på Askøy når det gjelder bunkring av avgiftsfri diesel. Konkurrenten er vel nesten nærmeste nabo, da den nye bunkringstasjoen befinner seg på Småholmen som du må kjøre forbi for å komme inn til Sivert.. Prisforskjellen var markant. Waagen skulle ha 9.58 og den nye konkurrenten 8.77 :-) Så jeg fylte der for første gang idag og ble møtt av en veldig hjelpsom og hyggelig fyr. Stasjonen er selvbetjent og med kortautomat. Det geniale er også at selve pumpene befinner seg på flytebrygga. Har opprettet Småholmen på divstoffbørsen. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 10.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2012 Endelig åpnet ja. Sundt med litt konkuranse ja, selv om de ligger rimelig tett her sør på Askøy. Kan det ende med en " avskalling " noen forsvinner ?? Sitér dette innlegget Link to post
nokia Svart 10.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2012 selger disse også bensin? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 11.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2012 Sivert Waagen selger bensin, men ikke den nye stasjonen på holmen. Er også bensin ved Engelsholm, rett over fjorden. Sitér dette innlegget Link to post
blia Svart 11.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2012 Som ny"bensinist" finnes det er oversikt over salg av diesel og bensin til båt i Bergensområdet ? Kanskje med en begrensing fra Austevoll til Meland eller noe ? Sitér dette innlegget Link to post
jumbo Svart 12.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2012 blia: Sjekk drivstoffbørsen https://baatplassen.no/i/page/drivstoffboersen?search_value=hordaland&sort_col=field_75&sort_order=asc Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 15.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2012 Var å bunkret der i dag, et salig griseri med diesel over alt på bryggene. Måtte vaske alt fra sko til tau og akterdekk etter den fyllingen. En annen ting var at pumpene stopper på 999 kr, da må en opp og putte inn kortet igjen....Får de dette på stell, er det et greit alternativ til de eksisterende anleggene .... Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 16.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2012 . En annen ting var at pumpene stopper på 999 kr, da må en opp og putte inn kortet igjen.... Det er en begrensning som ligger i kreditt kortet ditt. Har flere ganger opplevd at Cresco car kortet stopper på 999,- mens med ett vanlig debet Visa kort kan det fylles for 1000 vis av kroner med uten stopp. Fikk beskjed av bunkers stationen at dette lå i kortet. Desverre ingen ting de kunne gjøre noe med. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
oivindg Svart 16.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2012 Samme på mine kort. Må huske på å overføre penger til debetkortet hvis jeg skal tanke en del. Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Amfea Svart 16.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2012 Hos Oljeleverandøren AS, stopper mitt Cresco Car på 1000,- Fikk også beskjed at det lå i kortet. Men fyller jeg på Moster på Bømlo (som også er automat), får jeg fylle det jeg orker...Merkelige greier. Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Ida Marie III Svart 16.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2012 Det er en begrensning som ligger i kreditt kortet ditt.Har flere ganger opplevd at Cresco car kortet stopper på 999,- mens med ett vanlig debet Visa kort kan det fylles for 1000 vis av kroner med uten stopp. Fikk beskjed av bunkers stationen at dette lå i kortet. Desverre ingen ting de kunne gjøre noe med. Nei, er nok ikke slik. Jeg fyller for mange tusen på de andre stasjonene. Er første gang jeg har opplevd dette. Minibank kort med Visa. Fyller alltid mere en for tusen kroner når jeg bunkrer. Har hørt snakk om at det er en innstilling på terminal/pumpene, men vet ikke sikkert. Men kortet er det ikke... Sitér dette innlegget Link to post
Adi Svart 21.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2012 Ringte santander flexi visa (får ca. 50øre i rabatt pr liter) for å høre om det var mulig å oppheve denne grensen på 1000 kr pr. fylling ved bruk av kredittkortet. De sa at dette var pumpelevrandøren sin begrensning og ikke kortet. Så jeg antar at dette er noe som oljelevrandøren samt andre har lagt inn som en sperre på bruk av kredittkort. Merker også at ved bruk av debet kort er det ingen begrensning. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 21.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2012 Ok, da er informationen jeg har fikk fra stationen feil, egentlig ikke overaskende. De vil vel at flest mulig bruker debet kort, for å slippe den 1-2% de belastes når noen bruker kreditkort Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
M/S AIOLOS Svart 22.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2012 Dette er et fenomen som stasjoner rundt omkring selv har startet. Det er det samme når jeg ferdes omkring i landet med lastebil og møter sperre på ca. 1000kr, må slå inn koder g slikt for å få fyllt opp tankene på nytt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.