M/S AIOLOS Startet 11.Desember.2012 Link til dette innlegget Startet 11.Desember.2012 Hvordan eller hvor er det mulig å få tak i eller laget hardtop til Enes 25. Har jo prøvd selv å kontakte noen men uten hell. Må jo tilføye at jeg aldri har sett slikke båter med hardtopm men det sa jeg også om Nidelv 24 helt til jeg så en,og kjøpte den. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 11.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2012 Enes 25 har jo hardtop, skal du ha en hardtop oppå hardtoppen ? Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 11.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2012 ja hadde det enda vært så vel. Den har nok ikke mer enn en vindskjerm ved uteplassen. Hadde mine kunnskaper om å legge inn bilder festet seg i knollen så ble det litt lettere å forklare kanskje. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 12.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2012 Er det en hardtop over uteplassen ute som ønskes har jeg ikke sett dette på Enes, borsett i fra noen hjemmelagede løsninger i alu. på noen gamle Viksund Columbi 25/27 & 31. På den 25 columbien jeg hadde var resultatet elendig oversikt forover+ sideveis og nedsaltede/duggete eller igjenfrosne vinduer, mao et sant helvete når man skulle fiske. Plukket av hele dritten slik at det ble god sikt over hytta. Å plukke opp teinedobber i halvblinde er mildt sakt risikabelt. Hvordan HT vil fungere på Enes vet jeg ikke. Er det mulig og komme i kontakt med noen som i sin tid produserte Enes så kan de sikkert svare. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 14.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2012 Ja da ser det ut til at det bare blir vindskjerm og kalesje etter å ha vurdert litt frem og tilbake. Takk for innspill Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.