rogeri Startet 18.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2005 Stadig nye produkter lanseres i ett overfylt marked av dubbeditter!!!! Trodde hull i båten skulle unngås,nå kan du kjøpe dem! http://www.finn.no/finn/bap/object;pdc=110...yGI809408&pos=2 Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 18.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2005 Det der må være perfekt for practical jokes. Tenk å klistre noe slikt på kameratenes båter eller biler. Eller på snutens firhjulte fremkomsmidler ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Majali Svart 18.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2005 De elsker sånt borte i Amerika. Da jeg for noen å siden drev med gjørmekjøring så kom jeg over en som solgte "gjørme" på sprayboks.... Så kunne de med nypolert Gelenderwagen og liknende få bilen sin til å se ut som om de hadde vært i skogen.... (eller satt seg fast på golfbanen....) Morro er det i allefall Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
John_Kr Svart 18.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2005 Må si at det passer ikke noe godt til båten min da.... :nono: Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
hschrde Svart 18.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2005 Hehe - brukte sånne da jeg var i sambandet i Troms. Skremte vannet av ferskingene som kom opp, og fikk den kjipeste løytnanten til å gå komplett amok! Ser faktisk ganske så ekte ut på nært hold - så det er mye morro med disse... Hadde dette vært for 15-20 år siden hadde jeg tenkt stille, stille, der står det en politibil... ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 19.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2005 (redigert) Eller på snutens firhjulte fremkomsmidler ..."Snuten", - Hvem / hva er det?Det er vel ingen seriøse båtfolk som omtaler ordensmakten så respektløst, vel? Redigert 19.Februar.2005 av Skvulpen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 19.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2005 "Snuten", - Hvem / hva er det? Det er vel ingen seriøse båtfolk som omtaler ordensmakten så respektløst, vel? <{POST_SNAPBACK}> Jeg kan mange andre betegnelser i tillegg. Bergen Politikammer (som det ikke lenger heter) kaller vi ofte for "rottereiret". Men man vokter seg for å kødde med tjenestemenn på operativt nivå, de er stort sett helt OK ... mine lokale representanter for overøvrigheten har jeg kjent i mange år og har det godt forhold til. PolitiJURISTER derimot, se det er nok en annen skål. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.