Jump to content

Noe for de krigerske??????

rogeri

Recommended Posts

De elsker sånt borte i Amerika. Da jeg for noen å siden drev med gjørmekjøring så kom jeg over en som solgte "gjørme" på sprayboks....

Så kunne de med nypolert Gelenderwagen og liknende få bilen sin til å se ut som om de hadde vært i skogen.... (eller satt seg fast på golfbanen....)

Morro er det i allefall

Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre

Hehe - brukte sånne da jeg var i sambandet i Troms. Skremte vannet av ferskingene som kom opp, og fikk den kjipeste løytnanten til å gå komplett amok! Ser faktisk ganske så ekte ut på nært hold - så det er mye morro med disse... Hadde dette vært for 15-20 år siden hadde jeg tenkt stille, stille, der står det en politibil... ;-)

"Snuten", - Hvem / hva er det?

Det er vel ingen seriøse båtfolk som omtaler ordensmakten så respektløst, vel?  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan mange andre betegnelser i tillegg. Bergen Politikammer (som det ikke lenger heter) kaller vi ofte for "rottereiret". Men man vokter seg for å kødde med tjenestemenn på operativt nivå, de er stort sett helt OK ... mine lokale representanter for overøvrigheten har jeg kjent i mange år og har det godt forhold til. PolitiJURISTER derimot, se det er nok en annen skål.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...