Smartrib330 Startet 16.Desember.2012 Link til dette innlegget Startet 16.Desember.2012 Hei lurte på hvor mange hester en johnson 9.9 hk gjør uten at du trimmer den dette er ikke gt versjonen. Jeg vet jo at det står 9.9 bak, men de pleier gjerne og yte litt mer enn det det står. Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 16.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2012 Stor sjangse for at den er 9.9 hk. Er vel sperret til 9.9 får å sleppe et eller annet krav eller avgifter man får med 10 hk. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 16.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2012 Litt lenge siden jeg var borte i den men tipper at ytelsen er ca 9 hk men med potensiale opp til 15 hk. 9,9 fra 98 er vel plombert mener jeg å huske ? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Lady B Svart 16.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2012 Johnson var på den tiden og tidligere beryktet for å ha mye mindre effekt enn pålydende. Eksempelvis viste tester at 5hk. bare hadde ørlite over tre hk på propellen. Tipper at 9,9 har noe mellom 6,5 og 8hk... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.