Sjeldenutpå Svart 29.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2020 Poseidon skrev 47 minutter siden: "Alt-på-en-dag-og-100%-beståttgaranti" Ja eg ser slike kurs annonseres jevnlig, umulig å konkurere med det... Eg kjenner personleg berre ein Osvik til, 49 fot. Men han som har den har kanskje meir kunnskap og har vist også besøkt (lars magne?) Osvik. Men eg har fulgt med på finn i mange år, og har nok samme tankar om båtverftet/foretaket som du har. Eg trur han passerte 50 bygg, alt frå 29 til 49 fot trur eg, både med og uten ac, og også med foroverluta vinduer som fiskebåter. Kanskje du må lage ein Osvik tråd og sjå om det finnes meir kunnskap ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Poseidon Svart 29.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Februar.2020 Sjeldenutpå skrev 1 time siden: .. Kanskje du må lage ein Osvik tråd og sjå om det finnes meir kunnskap ? Ja, nå gjorde jeg det Ny tråd om Osvikbåtene. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.