abbor Svart 4.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2013 Elite-5x som har 500W utgangseffekt klarer 180m i sjøen. Elite-4x har 300W, så skulle jeg gjette vil jeg si ca 130m. Sitér dette innlegget Link to post
waroo Svart 4.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2013 Enig med abbor i at DSI kan være en god løsning for bruken til trådstarter. Men en bør være klar over begrensningene i dybden man kan bruke DSI , og at det ikke kan brukes i mye fart. humminbird har også lodd med downimaging. Jeg har ikke prøvd dette systemet , men det kan være et alternativ til Lowrance. Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 4.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2013 Avgjørelsen er som sagt tatt, et vanlig Lowrance Elite-4x uten noe navigasjon eller annet dilldall. Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 10.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2014 Og da jeg hadde kjøpt det, fant jeg ut at det ikke passet i cockpiten, så jeg sendte det tilbake. I år har jeg kjøpt et Elite 5x HDI, og fått en nettkjenning til å skrive ut en 5 cm høy kloss for å heve ekkoloddet, så det kom over buen på dashbordet. Funker ypperlig. Og det i minst 30 knop, som var det jeg var oppe i på prøveturen. Helt riktig metermåling etter sånn jeg kjenner farvannet. Slapp aldri oppe i fart, bare ved nedbremsing og idet jeg krysset planingsterskelen. Jeg er fornøyd! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.