Disisel Startet 20.Desember.2012 Link til dette innlegget Startet 20.Desember.2012 Er det noen som har gode apper for værdata til Ipad ? Desse må inneholde isobarer / vindstyrke og bølgehøyde. Område Nordsjøen Norskehavet og Skagerak. Har sett på en del, men man må nesten laste de ned for å sjekke om de har ønskede data. Dette kan bli både kostbart og frustrerende. Er det noen som har gode tips? Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 20.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2012 Ingen app, men denne synes jeg er nyttig: http://www.dmi.dk/dmi/index/hav/farvandsudsigter-3.htm Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2012 Finnes en god GRIB app som heter weather4D. Her kan du selv velge område og laste ned de GRIB filene du har behov for Sitér dette innlegget Link to post
Frode S Svart 20.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2012 En annen god app er Weathertrack. Her velger man også område og laster ned GRIB filer etter behov, eller man kan enkelt laste ned de GRIB filene som legges ut på yr.no (og andre plasser men yr er mest relevant her hjemme). Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 20.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2012 PocketGrib kan være verdt å vurdere. Sjekk skjermbilder og beskrivelse i AppStore. Jeg bruker den + Weather4D. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Enzo Svart 20.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2012 Jeg bruker pocketgrib og synes den er helt ok, på laptops bruker jeg Zygrib og så har jeg Ugrib i tillegg men den er ikke mye i bruk Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 20.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2012 Ser nå at DMI har en egen app der blant annet havvarsel er bra dekket. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.