bare lek(k)er Startet 20.Desember.2012 Link til dette innlegget Startet 20.Desember.2012 Blir det ingen nominering i år? Kan vel ikke være sånn at alle gode kandidater er "oppbrukt"? I fjor vant Swaap (etter min mening veldig! fortjent) Men hvem fortjener i år? Trygve Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 20.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2012 jeg går ut ifra at det er Ingar eller andre i forumets ledelse som initierer dette. Ser at bliss x satte den igang for et par år siden, men da het den årets prosjekt, men om prosjekt og entusiast er den samme utmerkelsen, det husker jeg sannelig ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 21.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2012 I det siste har dette foregått i romjula mener jeg å huske. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ingar Svart 21.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2012 Pga uheldige omstendigheter ifm bytte av programvare og webserver var egentlig årets kåring ment å utgå. Men vi har nå mer oversikt over situasjonen så da starter jeg nominasjonsprosessen. Åpner egen egen tråd for dette. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 21.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2012 Pga uheldige omstendigheter ifm bytte av programvare og webserver var egentlig årets kåring ment å utgå.Men vi har nå mer oversikt over situasjonen så da starter jeg nominasjonsprosessen. Åpner egen egen tråd for dette. Kommer den til å inkludere oversikt over de som har fått prisen tidligere? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.