Baard Startet 22.Desember.2012 Link til dette innlegget Startet 22.Desember.2012 Hei, I min Concord Contra 910 er rorhylsen lekk, og denne må byttes ut. Jeg har søkt en del på nett og på båtplassen, men finner ikke noe særlig informasjon om hvem som selger slikt. Er det noen som har tips om forhandlere som selger slikt til overkommelige priser?? /Baard Sitér dette innlegget /Baard Link to post
LM 605 Svart 22.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2012 Sleipner har jo dette. Sitér dette innlegget Link to post
Baard Svart 22.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2012 Kan ikke se at det står noe om det på deres hjemmesider, men da får jeg kanskje ta en telefon dit...Takk. /Baard Sitér dette innlegget /Baard Link to post
M/S AIOLOS Svart 22.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2012 Sleipner har alt du trenger og mer til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.