Jump to content

ny sessong

Escada

Recommended Posts

hallo alle der ute

nei nå kan du tro, escada har brukt vinteren godt, hun er væpna til tenna.bare du nermer deg begynner hun å ule som en ulv en stormfull-vinternatt! biter også!!!så bare prøv deg du uerlige sjel der ute, du skal få svi!!men aller helst ønsker jeg at ingen får høre eller føle mitt raseri, men at sommeren kan komme med alle sine gleder og laaange kvelder og turer.til uken skal skipshunden vaksineres for kontinentet. :seeya:

hallo alle der ute

nei nå kan du tro, escada har brukt vinteren godt, hun er væpna til tenna.bare du nermer deg begynner hun å ule som en ulv en stormfull-vinternatt! biter også!!!så bare prøv deg du uerlige sjel der ute, du skal få svi!!men aller helst ønsker jeg at ingen får høre eller føle mitt raseri, men at sommeren kan komme med alle sine gleder og laaange kvelder og turer.til uken skal skipshunden vaksineres for kontinentet. :seeya:

<{POST_SNAPBACK}>

Dette innlegget forsto jeg ikke helt meningen med. :crazy:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Dette innlegget forsto jeg ikke helt meningen med. :crazy:

<{POST_SNAPBACK}>

Escada har i tidligere innlegg meldt om innbrudd i båten, to ganger så vidt jeg husker. I vinter har hun tydeligvis innstallert tyverialarmer som uler og bærer seg hvis noen nærmer seg båten. Nå gleder hun seg til sommeren og ny sesong som de fleste andre av oss regner jeg med? Eller?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Escada har i tidligere innlegg meldt om innbrudd i båten, to ganger så vidt jeg husker. I vinter har hun tydeligvis innstallert tyverialarmer som uler og bærer seg hvis noen nærmer seg båten. Nå gleder hun seg til sommeren og ny sesong som de fleste andre av oss regner jeg med? Eller?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja da fikk den jo en mening. :lol:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...