Escada Startet 18.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2005 hallo alle der ute nei nå kan du tro, escada har brukt vinteren godt, hun er væpna til tenna.bare du nermer deg begynner hun å ule som en ulv en stormfull-vinternatt! biter også!!!så bare prøv deg du uerlige sjel der ute, du skal få svi!!men aller helst ønsker jeg at ingen får høre eller føle mitt raseri, men at sommeren kan komme med alle sine gleder og laaange kvelder og turer.til uken skal skipshunden vaksineres for kontinentet. Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 19.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2005 Hvorfor er du så sint? *Det heter sesong, ikke sessssssssssssssssssssssong. ;.) Sitér dette innlegget Link to post
Brannmann Svart 19.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2005 Hvorfor er du så sint? *Det heter sesong, ikke sessssssssssssssssssssssong. ;.) <{POST_SNAPBACK}> Dialekter må vi da vel for svarte få ha her på forumet vel. Han er sikkert fra Moss. Tenk deg Ari Behn uttale sesong. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 19.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2005 hallo alle der ute nei nå kan du tro, escada har brukt vinteren godt, hun er væpna til tenna.bare du nermer deg begynner hun å ule som en ulv en stormfull-vinternatt! biter også!!!så bare prøv deg du uerlige sjel der ute, du skal få svi!!men aller helst ønsker jeg at ingen får høre eller føle mitt raseri, men at sommeren kan komme med alle sine gleder og laaange kvelder og turer.til uken skal skipshunden vaksineres for kontinentet. <{POST_SNAPBACK}> Dette innlegget forsto jeg ikke helt meningen med. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Slagskibet Svart 19.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2005 Vinterfrustrert kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 19.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2005 Dette innlegget forsto jeg ikke helt meningen med. <{POST_SNAPBACK}> Escada har i tidligere innlegg meldt om innbrudd i båten, to ganger så vidt jeg husker. I vinter har hun tydeligvis innstallert tyverialarmer som uler og bærer seg hvis noen nærmer seg båten. Nå gleder hun seg til sommeren og ny sesong som de fleste andre av oss regner jeg med? Eller? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
John_Kr Svart 19.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2005 Escada har i tidligere innlegg meldt om innbrudd i båten, to ganger så vidt jeg husker. I vinter har hun tydeligvis innstallert tyverialarmer som uler og bærer seg hvis noen nærmer seg båten. Nå gleder hun seg til sommeren og ny sesong som de fleste andre av oss regner jeg med? Eller? <{POST_SNAPBACK}> Ja da fikk den jo en mening. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
klikk Svart 19.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2005 Escada har i tidligere innlegg meldt om innbrudd i båten, to ganger så vidt jeg husker. I vinter har hun tydeligvis innstallert tyverialarmer som uler og bærer seg hvis noen nærmer seg båten. Nå gleder hun seg til sommeren og ny sesong som de fleste andre av oss regner jeg med? Eller? <{POST_SNAPBACK}> Du burde jo jobbet som tolk!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.