Jump to content

Medisin mot saltvanns abstinenser?

Banarne

Recommended Posts

Har fått sterke abstinser i denne mørke kalde tida,har ryddet spisestua for å lakke interiøret i båten ( er litt kaldt ute i boden) kjærringa tar nesten kvelertak på meg hver gang jeg åpner boksen med Benar.. :sweat: Klarer ikke vente til varmere vær :worry: Noen flere med samme problemet? Evt. en løsning på "problemet" ?

Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!
Henrik Ibsen

Er deilig å kunne gjøre noe i mørketida også :smiley: Får ikke gjort noe annet enn å demontere,rive og lage maler til det som skal lages nytt,er noe spesielt med litt mahogney støv i nesa etterfulgt av litt lakk :crazy: Skulle ønske noen ganger at jeg hadde lukket båt med varme :yesnod:

Henrik Ibsen

Første helg over nyttår starter vi Grand Banks Club, Norway. En eierklubb som vil aktivisere oss en tid fremover. Vi vil dele ideer og erfaringer gjennom denne klubben. Noen av oss bruker skuta vinterstid, andre har den i opplag. Dette skal bli artig.

Flere kan kanskje gjøre det samme med sin båttype/fabrikat? Vi luftet tanken over en ankerdram i Sandspollen i sommer fire båteiere av oss. Nå setter vi tanken ut i livet.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Sånne klubber syns jeg skal være forbeholdt litt exlusive båter jeg :smiley: hadde vel kanskje fort blitt litt mye forskjellige "gjenger" hvis alle fabrikater skulle hatt vær sin klubb :giggle: Men GB båtene er jo helt rå :yesnod: Og at dere ikke hadde klubb fra før overrasket meg egentlig litt,ligger en trawler i Hankø hele sommeren som kommer fra London,drømmer meg langt inni hytta på den hver gang jeg kjører forbi,vakre kreasjoner de båtene der :yesnod:

Henrik Ibsen

Joda... Har lagt merke til at noen av mine få innlegg blir mistolket og vridd på ordene,jeg forsøker å ha en litt ironisk tone men ikke alltid dette går hjem hos alle :giggle: Krangling er ikke noe for meg,og ihvertfall ikke om synspunkter på utstyr/båttype/om det snør i helvete etc... :lol:

Henrik Ibsen

Er på vei sydgående over Biscaya. Med 7-9 meter bøger inn styrbord forra på tvers. Noe som spessielt i natt lagde litt huskestue

Minner i allefall meg på at det ikke altid er vindstille, flatt hav og sol.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...