Jump to content

Xenon 35w søkelys HID 981 erfaringer?

8lv

Recommended Posts

Xenon er jo bare rått uansett (synes jeg) hva du kjøper må jo vurderes utifra bruken? skal du ha ei lita dekkslampe eller et søkelys? Denne ser jo ut som den kan kan fungere til begge deler :yesnod: Har vurdert denne selv,men vil ha chrome hus,siden det passer best til min båt (synes jeg) :smiley: Egentlig ikke noe avskrekkende pris heller,men det i seg selv kan jo være litt avskrekkende... som med alt annet : du får som regel det du betaler for... :)

Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!
Henrik Ibsen

Har noe enklere på Hulda fra Biltema. Sort lampe med aluminiumshus og feste i rustfritt stål. Lampen lyser noe hinsides. Prisen er 699 kroner, delenummer 38-747, 35 W xenon. Flomlyser hele båten, området forover og til siden for båten. Meget godt fornøyd.

Den sorte som henger under targaen:

lampe.jpg

Denne lampen er ikke en lyskaster i den forstand at den lyser flere kilometer inn i mørket. IP68 med 3200 lumen.

Redigert av Hulda (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...