Oggie Startet 29.Desember.2012 Link til dette innlegget Startet 29.Desember.2012 Hei, jeg har en Mercury 80 hk EFI fra 2007 på en Skibsplast 555HT. Er det noen som vet om det finnes noen mellom Oslo og Tofte som kan ta service på denne, uten at jeg behøver å leie henger for å frakte den dit. Dvs slik at jeg kan komme vannveien. Tenker på service uten skifte av oljer, da jeg gjør det selv. Motoren har gått ca 140 timer. Ikke aktuelt før til våren. Hadde bare lyst å høre. Sitér dette innlegget Link to post
Havgap Svart 29.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2012 Holmen brygge og motor i Asker. http://www.hbmotor.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 29.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2012 Bak Maxbo på vei til Tofte ligger et verksted. Holmsbu marineservice? De gir service lokalt her ute på Hurum. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.