Havgap Startet 29.Desember.2012 Link til dette innlegget Startet 29.Desember.2012 Fikk et innfall og var redd for at det lå tung snø på båten. Det har falt mye snø i det siste og så har det regnet i dag. Og ja, mye tung snø, og glad for at jeg fikk fjernet snøen før presenningen eller stativet ble ødelagt! Kanskje andre i samme situasjon?? Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 29.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2012 Har ikke hatt et fnugg snø på min presenning i år Man høster det man sår, og jeg sådde et høyt presenningstativ Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
free Svart 29.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2012 Det er det helt sikkert, problemet er muligens at disse personene ikke frekventerer BP... flere båter i min havn mistet preseningene allerede i første høststormen, noen har til og med latt være å pakke inn båten. Det kan jo ha så mange grunner men man kan jo lure litt. Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 30.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2012 Ser mye rart av presenningsløsninger, og ser veldig mange som tar snarveier og ender opp med mye mer arbeid i løpet av enn vinter enn det hadde vært å gjort det ordentlig i første omgang. Og gjør man det ordentlig har både båten og en selv det bedre. Lett å motivere seg selv til å bygge et presenningstativ, det er en jobb man ikke trenger å gjenta før man evt. kjøper ny båt, og kanskje ikke da heller. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
LM 605 Svart 30.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2012 Hvis man legger litt tid og arbeid med å legge på presenningen om høsten , så slipper man problemene med snøen i løpet av vinteren. Viktig å ha god høyde slik at man får et godt fall på den, da legger ikke snøen seg så lett oppå, og ved mildvær så renner den lett av igjen. Har sett mye "rart" i båthavnene når det gjelder presenning-påleggelse før vinteropplag. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 30.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2012 Så regnet alt bort igjen, da... Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 30.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2012 Så regnet alt bort igjen, da... Og takk for det! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.