Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Jo begge båtene står beskrevet i signaturen min. Den vises iallefall på PC men kanskje andre plattformer er anderledes?

Kan fortelle mye om den, men i den gamle tråden her er jo en del.

Dessverre har photobucket nå innført svindyr betaling for 3rd party hosting så det blir uaktuelt ($399 pr år, lurer på om de tror folk er dumme) :giggle:

Får heller legge inn bildene på nytt etterhvert. Skulle nok ha brukt baatplassens bildebank den gangen, men da var jo photobucket så enkelt.

Teerex

Teerex

Jo begge båtene står beskrevet i signaturen min. Den vises iallefall på PC men kanskje andre plattformer er anderledes?

Dessverre har photobucket nå innført svindyr betaling for 3rd party hosting så det blir uaktuelt (lurer på om de tror folk er dumme) :giggle:

Får heller legge inn bildene på nytt etterhvert. Skulle nok ha brukt baatplassens bildebank den gangen, men da var jo photobucket så enkelt.

Teerex

Teerex

Dessverre har photobucket nå innført svindyr betaling for 3rd party hosting så det blir uaktuelt. Får heller legge inn bildene på nytt etterhvert.

Skulle nok ha brukt baatplassens bildebank.

• Create New...