Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Jeg møtte altså såvidt jeg kan se chrisrik med følge i Trollfjorden uten at jeg tenkte over at det var han :saint: 

Pinlig.. men slik er tilfeldighetene. Husker ikke helt hva jeg drev på med, men plutselig var Hurtigruta der også.

Turen var helt fantastisk, og tatt helt på sparket uten planlegging. Jeg så at været var fint utover Andfjorden først, og så bar det avsted. Ingen vits å snu, og gå samme vei tilbake iallefall.

Tenkte at da kom sikkert tåka innover Andfjorden utover kvelden. Men den gjorde visst ikke det.

Gikk uten stopp fra Svolvær til Harstad, den vesle 67 liters tanken hadde enda 10 liter igjen da jeg kom hjem.

Angrer bare på at jeg ikke startet mye tidligere på dagen enn kl 13...

ribber.jpg

Teerex

Teerex

Jeg møtte altså såvidt jeg kan se chrisrik med følge i Trollfjorden uten at jeg tenkte over at det var han :saint: 

Pinlig.. men slik er tilfeldighetene. Husker ikke helt hva jeg drev på med, men plutselig var Hurtigruta der også.

Turen var helt fantastisk, og tatt helt på sparket uten planlegging. Jeg så at været var fint utover Andfjorden først, og så bar det avsted. Ingen vits å snu, tenkte at da kom sikkert tåka innover Andfjorden utover kvelden. Men den gjorde visst ikke det. Gikk uten stopp fra Svolvær til Harstad, den vesle 67 liters tanken hadde enda 10 liter igjen da jeg kom hjem.

ribber.jpg

Teerex

Teerex

Pinlig.. men slik er tilfeldighetene.

Turen var helt fantastisk, og tatt helt på sparket uten planlegging. Jeg så at været var fint utover Andfjorden først, og så bar det avsted. Ingen vits å snu, tenkte at da kom sikkert tåka innover Andfjorden utover kvelden. Men den gjorde visst ikke det.

ribber.jpg

Teerex

Teerex

Pinlig.. men slik er tilfeldighetene.

ribber.jpg

• Create New...