Targa 23.1 Svart 1.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2013 Godt Nytt År til alle her inne Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 1.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2013 Godt nyttår til alle båtvenner med ønske om et år på sjøen uten vinterfrakk og tanker hensatt til evig høst Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 1.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2013 Riktig Godt Nyttår! Sitér dette innlegget Link to post
gon Svart 1.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2013 Godt nytt år! Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 1.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2013 Takk for i fjor og Godt Nytt År Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Barbaria Svart 1.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2013 Godt nytt år! Ikke så gærli start på den nye året når man har slik utsikt fra byssa når baconet steker og kaffen koker. Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Flemming Torp Svart 1.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2013 Godt Nyttår til alle Norske seilervenner Tak for gode tips i BP i 2012! Min båd ligger pt. i Tromsø, så mine sejlplaner for sommeren 2013 er klar: Fra Tromsø til Helsingør! Jeg glæder mig meget. Og håber på mere sol og varme i 2013 ... Mange gode sejlerhilsener til Jer Flemming Torp flemmingtorp.blogspot.dk/ Sitér dette innlegget Med sejlerhilsen Flemming Torp - Gimle - X-342 - Helsingør Link to post
Antilia Svart 1.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2013 Riktig godt nytt år!!! Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.