Trinn II Startet 1.Januar.2013 Del på Facebook Startet 1.Januar.2013 Har fått noen mørke vannmerker på teakfiner i innredning. Har lokalisert og tettet lekasje og venter nå på at treverket skal tørke. Vil det være mulig å få bort de mørke områdene med litt lett pussing og ny lakk, eller må jeg leve med dette. Eventuelt skifte teaken? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 1.Januar.2013 Del på Facebook Svart 1.Januar.2013 Vent nå til teaken har tørka skikkelig. Kan hende forsvinner flekken helt? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Astor Svart 1.Januar.2013 Del på Facebook Svart 1.Januar.2013 Vær forsiktig med å pusse. De leste som prøver dette går fort gjennom ytterlaget med teak og dered gjør skaden større. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
NilsPils Svart 1.Januar.2013 Del på Facebook Svart 1.Januar.2013 Jeg har noen tilsvarende vannmerker i Saowanee på mattlakkert teakfiner. De går ikke bort når det tørker. Jeg har 2mm teaklag, så jeg vil prøve å pusse forsiktig og lakkere over. Vanligvis er teaklaget på finerplater mye tynnere en dette og da er pussing ikke tilrådelig. Det har jeg selv erfart andre steder. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Ingeborgimevind Svart 2.Januar.2013 Del på Facebook Svart 2.Januar.2013 Har du prøvd forsiktig bruk av hårføner? Sitér dette innlegget HF: LB3GH Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.