Ask Startet 1.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 1.Januar.2013 Hei Ved høg springflo kjem det sjø inn i septiktanken vår. Septiktanken (slamavskiljar) er ikkje i båt, men på land. Septiktanken har utløp i slange til sjø. Det flør inn slangen, til i utløpet, men ikkje over lokket. Spørsmålet er om dette er eit problem, slik at eg bør heva tanken. Eg ser for meg at sjøvatnet kan øydelegga prosessen i tanken. I tillegg kan kanskje sjøen ta med seg toalettpapir og/eller mannskit ut i utløpsslangen og tetta denne. Er det einkvan som har synspunkt, er eg takksam for det. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2013 Hm, er montert så lavt. Ja eg vil tru det kan øydeleggja nedbrytingsprosesser i tanken. Men dersom slangen er lang og dyp nok, så vil det ikkje bety noko kanskje. Då har du jo automatisk tømming og flushing ? Er det 4" så skal det vel godt gjøres de går tett. Men dette berre antar eg. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
JRK Svart 2.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2013 Dette er jo noe skikkelig dritt... Om du bor på et avsides sted hvor ingen bader ville jeg latt det være som det er. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 3.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Hei Dei som badar der er ungane mine. Det er jo ikkje særleg springflo om sommaren, så forureining ved bading er ikkje hovudproblemet. Utløpsslangen er to 70 mm slanger i paralell. 75 meter lange. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.