Avmønstret4 Svart 20.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2005 Livet er ikke bare en lek, det er også en dans på roser! (Rolf Wesenlund) Gratulerer med dagen! Med vennlig Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 20.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2005 Gratulerer så mye med dagen igår Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Baywatch Svart 20.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2005 Grattis med overstått!!! Snart vår, så du endelig får sjøsatt også! Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 20.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2005 De beste gratulasjoner også fra TMe Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 20.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2005 Gratulerer med gårsdagen, Marwin! Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 20.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2005 Gratulerer med dagen Marwin i går Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Marwin Svart 20.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2005 (redigert) TUUSEN TAKK kjære båtvenner !! Det ble en kjempefin markering!! Mye moro fra barn, barnebarn + et uventet besøkende mannskor og masse god mat!! Gammel JEG?? NÅhh har jeg 30 års erfaring som tredveåring!! Takk for alle hilsner!! Beste hilsen fra Marwin Redigert 21.Februar.2005 av Marwin (see edit history) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Marwin Svart 21.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2005 Et hint til andre som snart feirer runde år... Fikk mange spørsmål om "hva ønsker du deg"... Vanskelig å besvare for en som mener å ha "alt". Noen gikk veien om kona, og fikk noen hint: Nye fendere, fortøyninger, moderne redningsvest, varmekjeldress+++; ALT dette fikk jeg!! Men de som var i villrede, gav flaskefór Og DET ble det mye av (Ankerdrammen for de neste årene er sikret!! Nå skal en av mine nærmeste venner snart fylle 60; Ikke er han båtmann heller, og jeg spekkulerer SVÆRT på hva jeg skal finne på som gave Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Snoopy Svart 21.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2005 Nå skal en av mine nærmeste venner snart fylle 60; Ikke er han båtmann heller, og jeg spekkulerer SVÆRT på hva jeg skal finne på som gave <{POST_SNAPBACK}> Kanskje en runestein? http://www.runsten.org/ Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 21.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2005 (redigert) Jeg kaster meg på.... Gratulerer, å husk datafolk blir aldri gamle, de bare OPPGRADERER til ny og enda bedre versjon, etter som tida går.... Redigert 21.Februar.2005 av Brutus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 21.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2005 ...... og jeg spekkulerer SVÆRT på hva jeg skal finne på som gave <{POST_SNAPBACK}> Dette kan være en ide. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 22.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2005 Dette kan være en ide. <{POST_SNAPBACK}> Takk for flott idé!! Ikke var det avskrekkende dyrt heller, og meget orginalt! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.