Euklid Svart 12.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2013 Flotte bilder! Jeg har ikke radar og så knapt baugen på båten når jeg sto til rors i havna, så valgte å holde meg i havn forrige helg. Men i dag fikk jeg heldigvis tatt igjen det tapte, så nå har 2013-starten gått. Her er losbåten på vei ut i det jeg gikk inn: Det er en del is i havna her nå, ganske spesiell følelse å bakke ut i et par cm is. Jeg dyttet på et flak som var ca 30 meter bredt og 6-7 meter «langt»; skal si det skulle litt krefter til for å flytte på elendigheten. Til vanlig synes jeg det er nokså krøkkete å bakke rett bakover med foldepropell, det ble ikke noe mindre krøkkete av å skulle dytte is. Men det var definitivt verdt det. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 21.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2013 (redigert) En ny milepæl i sesongen 2013, første kvelds tur etter jobb. Dagene blir merkbart lenger nå, og det er en fabelaktig følelse når man atter kan ta seg en tur utpå etter jobben. Flotte forhold utpå nå : En liten fangst ble det jammen og utav det : Kvelds stemning utfor Stavanger havn : Eneste nedturen var at da jeg hadde lagt til på Vassøy for å bunkre så viste det seg at tanklokket var frosset fast, eller rettere sagt selve håndtaket som er nedfelt i lokket var frosset fast nedi hullet sitt, så det ble å lure seg hjem på siste skvett i tanken. Må få tina det i kveld og hatt på reservekanna, så jeg er klar for helga.... Redigert 21.Februar.2013 av Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Euklid Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 I dag var det så fint utpå at jeg knapt visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Opp mot 20 grader i sola under sprayhooden, 7-10 knop vind, paddeflatt hav. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 25.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2013 (redigert) Var ute og seila vi og (Filip var med) Var meget fornøyd med 4 knop, men hadde ikke genakkeren med. Veldig fin dag utpå ! Redigert : Ser nå at det var vinden, ikke du som hadde 7-10 knop. Syntes det var litt voldsomt ja :-) Redigert 25.Februar.2013 av Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.