SRA Startet 4.Januar.2013 Del på Facebook Startet 4.Januar.2013 Her er Norges største rundkjøring, og første på sjøen Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 4.Januar.2013 Del på Facebook Svart 4.Januar.2013 Jeg tror denne var først Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
REM Svart 4.Januar.2013 Del på Facebook Svart 4.Januar.2013 Ja, her gjelder det å holde Sjøtunga rett i munnen Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
RSL Svart 4.Januar.2013 Del på Facebook Svart 4.Januar.2013 Det er tydelige mangler i sjøfartsreglene. Jeg finner ingen steder som forteller om seilbåter har vikeplikt inn i rundkjøringer eller ikke..... Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Sjøtunga Svart 4.Januar.2013 Del på Facebook Svart 4.Januar.2013 Jeg finner ingen steder som forteller om seilbåter har vikeplikt inn i rundkjøringer eller ikke..... Du finner ikke noe i trafikkreglene om vikeplikt inn i rundkjøringer heller. Altså gjelder de "vanlige" reglene, bl a høyreregelen. Altså har du forkjørsrett inn i en rundkjøring, med mindre det er satt opp vikepliktskilt (som det alltid er). Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
CB. Svart 4.Januar.2013 Del på Facebook Svart 4.Januar.2013 Vi kan sikkert enes om at hekkbølger har forkjørsrett sågar også i rundkjøringer Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
RSL Svart 4.Januar.2013 Del på Facebook Svart 4.Januar.2013 Hekksjøgeneraler er unntatt regler om rundkjøringer til sjøs og oppfordres til å kjøre rett frem. Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Popeye70 Svart 5.Januar.2013 Del på Facebook Svart 5.Januar.2013 Det er tydelige mangler i sjøfartsreglene.Jeg finner ingen steder som forteller om seilbåter har vikeplikt inn i rundkjøringer eller ikke..... Seilbåter følger selvfølgelig vanlige regattaregler for merkerunding. Pass på båtene rundt deg og hold rett kurs de siste tre båtlengdene før rundkjøringen, så går det greit. :-) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.