H-H Startet 4.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 4.Januar.2013 Jeg har en plotter av type Raymarine E 120 classic. Jeg har kjøpt brukt en kartbrikke i SD format, men det viser seg at jeg plotteren kun leser fra CF brikke. På nettet er det uklart om man kan bruke et SD til CF adapter, eller om jeg må krype til korset å kjøpe en ny CF brikke til 3500,- hos navionics. Noen som vet mere om dette? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 4.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2013 Softwareoppdateringen som skule gjøre at micro-SD til CF adapteret skulle kunne brukes i E Classic kom desverre aldri ut. Ta kontakt med en Raymarineforhandler (eksempelvis Seatronic) mulig de kan fikse en oppdatering til 50% av nypris som også innbefatter bytte av kortformat. Platinum eller Platinum Plus til E Classic er bortkastet, 3D visningen er en vits, du klarer deg godt med et Gold kart. Jeg har E80 og Platinum kart. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 20.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2013 Hvor mye havneopplysninger/bilder etc ligger det egentlig inne på Navionics Platinum? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2013 (redigert) Jeg har det motsatte problemet, dvs at jeg har to store brikker til E120 classic og bytter til nye e125. Noen som vet om kartene kan flyttes til nye brikker? Brikkene jeg har til classicen er 49XG og CF17P+ Redigert 20.Februar.2013 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 21.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2013 Du kan bytte til SD og samtidig få nyeste versjon for 50% av nypris. Sitér dette innlegget Link to post
Trond Berge Svart 18.April.2015 Link til dette innlegget Svart 18.April.2015 Noe litt tilsvarende. Hadde en Lowrance Elite 4m HD. Kjøpte i dag en Navionics Gold 49xg på Finn.no. Ser jo nå at denne brikken ikke passer. Lar det seg gjøre å konvertere til en mikro-brikke beregnet for Lowrancen min? Trond Sitér dette innlegget Link to post
Team Colibri Svart 19.April.2015 Link til dette innlegget Svart 19.April.2015 Nei, men du får ca 50% i rabatt på ny brikke når du har en gammel. Sitér dette innlegget Team Colibri Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.