Penta123 Startet 4.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 4.Januar.2013 Ønsker å tipse alle båteiere i stavangerregionen om at det er en ny offisiell Volvo Penta forhandler i byen. Båtteknikk AS holder til sentralt på Grasholmen (rett over bybroen) og reparerer/vedlikeholder alle motormerker samt har et delelager for volvodeler. De er 3 mekanikere med lang erfaring og mye kunnskap om alle motorer. I tillegg er de mobile og reiser rundt i hele fylket. Anbefales! Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 5.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2013 Takk for tipset, det var gode nyheter. Litt håpløst slik det var med Garstad som eneste skikkelige merkeforhandler med delelager i regionen. Garstad ligger dårlig til helt ute på Åmøy. Kjenner du til om det er Lunde Båt som står bak? Kunne se slik ut, http://www.proff.no/selskap/b%C3%A5tteknikk-as/hundv%C3%A5g/b%C3%A5ter-og-b%C3%A5tmotorer/Z0I8J0MO/ http://www.baat-teknikk.no/ Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Magnus Jensen Svart 7.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2013 Er ikke også stavanger båtsenter autorisert Volvo-forhandler? det fremstår slik på VP sin nettside... Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 8.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2013 De er et aut. VP verksted men har ikke skikkelig delelager. De henvisete bare videre til Garstad sist jeg var innom. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Penta123 Svart 9.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2013 Garstad, Stavanger Båtsenter og Båtteknikk er alle volvo forhandlere. Men jeg synes det er veldig positivt å se et nytt, seriøst båtfirma som satser i disse tider. Ikke minst for konkurransen sin skyld. Båtteknikk lå noe under konkurrentene i timepris og ikke minst kjempe service. Jeg spurte han ene mekanikeren om eierforholdet og det var visst heleid av ansatte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.