T.A.G. Startet 5.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 5.Januar.2013 Hei har ett spørsmål. er det noen som vet om svinghjulshus til gm v8 og bukke horn passer om verandre fra 280 og 290. Jeg har 290. Mvh t.a.g. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 5.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2013 Svinghjulshuset passer nok om hverandre, da begge transomfestene har samme innfestning mot svinghjulshuset med store gummiringer og seks bolter, men AQ serien kom med litt forskjellige bukkehorn, og hvis ikke jeg husker feil er det forskjell på innfestningen mellom 280 og 290. Sitér dette innlegget Link to post
T.A.G. Svart 5.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2013 Ok takk for svaret jeg har funnet et bukke horn fra 280. Men da passer ikke den da mest sansynelig. Er det sveisbar aluminium i bukke hornet tro. Da kunne jeg bygd om den jeg har i fra aq 151 Sitér dette innlegget Link to post
Scand 7100 Svart 5.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2013 Hvis du går inn på volvo sin nettside og laster ned manualen for drevet, så er det beskrevet hva som kan sveises og ikke illustrert på tegning. Sitér dette innlegget Scand Dynamic 7100 5,7 volvo penta 290DP-A 1990 modell "Lysholm 2,5" 26"Tresnekke sabb 6-12 semidiesel 1950 modell Link to post
Moyja Svart 5.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2013 Bukkehornet er ikke samme fra 280 til 290, innfestingen dvs boltens konfig er ikke lik. Jeg vet at det har vært sveist på med godt resultat der som det har vært tæring Jeg vet flere som har gjort dette.' Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.