Martin_Andre Startet 5.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 5.Januar.2013 Hei alle som har erfaringer med nordkapp 16 sport (den gamle typen). Jeg skal nå i vinter lage langsgående benker til min nordkapp 16 sport. Da lurer jeg på om det er noen innpå her som har originale benker som de ikke har bruk for, og om noen kunne sendt meg mål på platene til de originale tverrgående benkene. Jeg tenker å lage like benker i meranti kryssfiner, men det hadde hjulpet veldig om jeg hadde hatt noen mål å gå etter. Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Thomas Svart 14.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2013 Hei. Kan ikke hjelpe deg med det du spør om, men litt respons kan du få i form av min gamle Nordkapp, som jeg solgte for et par år siden. Laget en U-sofa bak, og det ble ganske bra. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=22863600&FINNBOX_ENABLED=true&spidEnabled=true Sitér dette innlegget Skvulp BåtforeningNor Star 290, 2001Hjemmehavn; Slependen, Bærum Link to post
Nordkapp16 Svart 24.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2014 Kaptein Thomas, Du har vel ikke tilfeldigvis noen bilder av jobben du gjorde? Må si den gamle båten din gav vann på mølla til arbeidslysten. MEGET pen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.