Lars jonas Startet 5.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 5.Januar.2013 hei jeg har en johnson 25hk motor , men det er et problem med den. den er jævli tungstartet. har noen et råd om hva jeg kan gjøre. har skiftet tennplugger: motoren er fra mellom 1979 og 1985. Sitér dette innlegget Link to post
harry92 Svart 5.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2013 heisann. hvordan er bensinen til motoren ? ny, gammel ? bensinfiltret kan være tett, eller så kan forgasseren være tett. du burde i hvertfall åpne og sjekke det, samt sjekk hvordan drivstoff slangene. bensinpumpa kan være gåen, tett eller lekk. funker gnisten bra ? kan være være dårlig kontakt til tenninga. kan være irr på stiftene som sitter under svinghjulet. men sjekk det med bensinen. det er det jeg har av forslag. mathi92 Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 5.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2013 Funker chocken? Uten den blir motoren tungstarta.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.