joelle Startet 19.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 19.Februar.2005 Er nå i planerings stadiet til (=hvis) min båt kommer, og sitter og tenker litt på seildrevet. Hvordan behandlar man det på beste mulige måte innen første sjø settning? Sitér dette innlegget Link to post
borre16610 Svart 21.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2005 Er nå i planerings stadiet til (=hvis) min båt kommer, og sitter og tenker litt på seildrevet. Hvordan behandlar man det på beste mulige måte innen første sjø settning? <{POST_SNAPBACK}> Masse å få til drev, enten det er motor eller seil. Alle er laget i aluminium. Mattes først, grunnes med primer for alu. Stoffes med spray eller fin rulle - med bunnstoff beregnet for aluminium. Mørk farge gror minst, lys farge er lettere å vaske med båten på vannet.( lettere å se ) Gratulerer med ny båt, sikkert spennende prosess:) Mvh Børre Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 22.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2005 joelle: Er du sikker på at du skal gjøre så mye med drevet da? Jeg ville forhørt meg med en VP forhandler. Tror dette drevet bare skal ha på litt bunnstoff spesielt for drev. Sitér dette innlegget Link to post
JohanPaaSnippen Svart 22.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2005 Er nå i planerings stadiet til (=hvis) min båt kommer, og sitter og tenker litt på seildrevet. Hvordan behandlar man det på beste mulige måte innen første sjø settning? <{POST_SNAPBACK}> Snakket akkurat med et volvoverksted. Han sa man kunne gjøre rent med fex en stålbørste og tørke av med avfettingsmiddel. Deretter stoffing med ALUSAFE. Dette gjaldt et gammelt volvo seildrev. mvh johan Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.