kjeb Startet 7.Januar.2013 Del på Facebook Startet 7.Januar.2013 (redigert) Jeg sitter og ser på båthenger til en 16" trio, og det er jo så mange slag og velge i... Jeg synes de ser så spede ut med en drager fram (som tiki) ser vinglete ut, er det noen reel forskjell på de og f.eks brenderup? Jeg tenkte ikke og bruke noe veldig over 10.000,- (helst mindre) -Kjell Redigert 7.Januar.2013 av kjeb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 7.Januar.2013 Del på Facebook Svart 7.Januar.2013 Kjøp en Tredal. Absolutt de beste når det gjelder hengere. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 7.Januar.2013 Del på Facebook Svart 7.Januar.2013 jeg kjøpte hss for 3 år siden.. kjempe-henger. Stålskjermer som du kan stå på og du slipper og demontere lysene på den. kjørt 3 turer tur retur oslo trondheim og den er meget stabil. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
kjeb Svart 7.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Januar.2013 Gode forslag :) Jeg ser jeg har et Hss utsalg i nærheten, så jeg får ta en titt på de... Det spørs bare om jeg kommer ned i 10.000 med brems og vipperamme bak, men vi får se... Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 8.Januar.2013 Del på Facebook Svart 8.Januar.2013 http://www.tysse.no/index.php?product=1&kategori=Båthenger&showproduct=107 Jeg har Tysse Henger fra Hammer henger. meget stabil og stødig henger! Solid god og brukervennlig. Jeg har også opplagshenger uten el og bremser som er nesten identisk med bilhengeren. dem har solide vinsjer med autolås. på en 16 fot kan du nok gå ned lit i størrelse. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
GlennIversen Svart 8.Januar.2013 Del på Facebook Svart 8.Januar.2013 Har selv en Tysse henger og er meget fornøyd, skulle jeg noen gang bytte eller kjøpe ny blir det enten til ny Tysse eller til HSS som også ser meget solid og stabil ut Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Helge78 Svart 8.Januar.2013 Del på Facebook Svart 8.Januar.2013 Har du vurdert BK hengeren ? Eg har ikkje kjennskap til de små hengerene deres, men kjøpte P3526B som eg er godt fornøyd med. Kjøpte hengeren min av Døskeland marine i Førde, som er forhandler som kan anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 8.Januar.2013 Del på Facebook Svart 8.Januar.2013 Jeg har egentlig til gode å se noen av de "vanlige" hengerne man kan få kjøpt i Norge omtalt som dårlige her på forumet? Selv har jeg kun erfaring med å eie; Fogelsta, Brenderup, BK-henger Tysse og Gaupen og for en 16 fots båt ville ikke en henger fra disse produsentene vekket noe bekymring hos meg. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Hafrsfjord Svart 8.Januar.2013 Del på Facebook Svart 8.Januar.2013 (redigert) Jeg sitter og ser på båthenger til en 16" trio, og det er jo så mange slag og velge i... Til en 16" ( tommer ! ) båt trenger du vel ikke stort mer enn en ryggsekk ...... Redigert 8.Januar.2013 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kjeb Svart 8.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Januar.2013 (redigert) Hehe... Du er inne på noe der Hafrsfjord... Men det er nok som Mouche sier, de fleste hengerene der nok "greie", det er hvertfall ingen som har sagt ikke kjøp den og den... Jeg skal ta en titt på HSS da jeg likte oppbygningen på den og tysse selges rett borti gata her, så får jeg se hva lommeboka sier :) Redigert 8.Januar.2013 av kjeb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.