Jump to content

Hva slags båt var den smugler-riben?

Mastiff

Recommended Posts

Jeg har sett en del bilder av den omtalte smuglerbåten fra Arendal, men klarer ikke helt å se hva slags båt det er. Den har to 250-hestere, det kan vel se ut som Johnson på de dårlige bildene. Men hva slags båt er det egentlig? Det ser ut som ganske dyre greier...

Er vel ledig nisje i dette markedet nå, siden de innvolverte av naturlige grunner nå er ute av business...

Ja, det gjelder flere steder også. Det sies jo at all PR er god PR, og i dette tilfellet stemmer det iallfall. Uansett hva slags folk det ellers er snakk om, har de nok iallfall vett på båter (om ikke båtvett), for man tar ikke med seg smuglergods for mange millioner i en båt som man ikke er sikker på om vil komme fram uansett væromslag!

Redigert av Mastiff (see edit history)

Så det er lett å kjøre seg fast på grunna? Hva med å møte en som har vadebukse! :lol: Men seriously, jeg tror jeg heller ville valgt å gå ut fra Danmark i en båt og møte den fra Norge hvis jeg skulle prøvd meg. Men jeg er alt for pysete til å smugle narko. Jeg ser skyldig ut baer jeg har med noen mellanöl for mye fra Sverige...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...