Free Lillehammer Svart 8.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2013 Du får en ny sjanse på den statlige auksjonen til høsten, tenker jeg! Men det er mulig du bør regne med noe rep. på bb-motor... Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 8.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2013 Tror jeg kunne håndtert denne jobben: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Politiet-ventet-pa-smuglerne-i-flere-maneder-7085839.html Ligge å daffe i Ålbæk havn mens jeg ventet på noen sørlendinger... Sitér dette innlegget Link to post
TPBS-277 Svart 8.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2013 Stemmer det Puddingen.Stein Kjetil kjøpte den dær oppe.Og sist jeg hadde motorene av den båten så var det en Revenger 29 med 2x 250 Evinrude på ja. Kjøring inn på stranda i Danmark er ikke og anbefale nei,det var derfor propell senterene måtte byttes.Men motorene måtte av for og reparere festebrakettene etter hjemturen igjen. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 8.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2013 Aha,væla ække så stor ! Så den hadde hatt landkjenning med dansk sand før , og fått kast i akslingene....? Rista nok godt på hjemturen det ja ! Sitér dette innlegget Link to post
TPBS-277 Svart 8.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2013 (redigert) Nei hadde ikke kast i akslingene,men gummi senterene i propellene var gåene og slurte.Men den ene festebraketten på begge motorene brakk på hjemmturen etter for høy fart i for store bølger.Så begge motorene holdt fysisk på og dette av båten. Redigert 8.Januar.2013 av TPBS-277 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 8.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2013 Stemmer det Puddingen.Stein Kjetil kjøpte den dær oppe.Og sist jeg hadde motorene av den båten så var det en Revenger 29 med 2x 250 Evinrude på ja.Kjøring inn på stranda i Danmark er ikke og anbefale nei,det var derfor propell senterene måtte byttes.Men motorene måtte av for og reparere festebrakettene etter hjemturen igjen. Har denne båten vært over Skagerak en vinternatt før med varer utover tollfri kvote og med kraftig risting grunnet skader på propell? Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 8.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2013 (redigert) Hehe... denna tåler ALT !! Sa`n , bruktimportselger`n ... Men fra spøk til alvor , så var det leit at det gikk menneskeliv og at andre blei skada i denne hendelsen . Redigert 8.Januar.2013 av puddingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TPBS-277 Svart 8.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2013 At den har vært over skagen flere ganger har den.Hva den har fraktet hverken vet jeg eller ville jeg ikke vite.Men at er ikke den perfekte båten for og dorge makrell kan man vel være enige om. Sitér dette innlegget Link to post
blåttvann Svart 8.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2013 Er vel ledig nisje i dette markedet nå, siden de innvolverte av naturlige grunner nå er ute av business... Tror det er mange juniorpartnere i firmaet som er klare til å steppe inn, iallfall ifølge toll/politi. Trofaste og ivrige lystbåtfolk som har drevet siden 70-tallet! Jepp. Foreslår at enhver som stiller seg bak dagens narkotikapolitikk ser denne filmen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.