roeren Startet 8.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 8.Januar.2013 Når det er så blankt og stille, kan man gå på sjøen i nesten hvilken som helst slags båt. Men jeg hadde nå oselveren, da! Ikke mye seilvind, akkurat, men rotur i vinter(?)-stilla er også noe. (Men livsfarlig frosset og glatt i båten!) Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 8.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2013 Det så deilig ut. Var en tur ute på lørdag med jolla, men jeg er litt lat og bruker motor da.. Men flott naturopplevelse allikevel. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
roeren Svart 8.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2013 Motor er fine greier! Har en påhengs til bruk i oselveren, der jeg har laget motorbrønn jeg kan stenge helt når motoren er oppe. Så kan jeg ro eller seile i frisk - eller sterk! - med- eller sidevind, og kjøre problemfritt hjem igjen. Får rodd og seilt mer slik. Men det må være en god robåt, og et lite seil. Sitér dette innlegget Link to post
steelcontax Svart 9.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2013 Trivelig med robåt.........sjekk denne linken! Imponerende tur over Atlanteren for 1 år siden! http://sonneravnorge.no/rowing-the-atlantic/utfordringenroerne Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.