jarjo Startet 8.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 8.Januar.2013 Har en ensylindret Yanmar som har begynt å slure i giret. Noen som har erfaring med dette og hvet hva som må gjøres. Sitér dette innlegget Link to post
arnbr0 Svart 8.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2013 Velkommen til baatplassen jarjo. Hva slags gir er det du har? De nyere lukkede girboksene har en konkobbling som det hender blir slitt. Jeg tror det står en del om dette i tidlige innlegg som du kan søke opp. De eldre girkassene til y-motorene tror jeg hadde åpen konkobbling hvor det er mulig å justere innvendig friksjonslammeller. Jeg tror jeg har en bruksanvisning på dette. Eller så kan du se i dokumentarkivet her på baatplassen. Der kan det hende du finner rett manual. til din motor/gir. Sitér dette innlegget Link to post
jarjo Svart 9.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2013 Takk for god hjelp. Skal søke i arkivet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.