Summerfun Startet 8.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 8.Januar.2013 Hei ! Har en summerfun som jeg skal montere en mercury 20 hk fourstroke. Det er tilt på motoren. Noen som har gjort dette før ? Trenger en slags foring mellom motor og akterspeil for att den skal passe. Fordi akterspeil går litt innover . Sånn at motoren ligger ann oppe og i bunn :-) Sitér dette innlegget Link to post
jkn Svart 8.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2013 Du må lage deg en plate av f.eks vannfast kryssfiner i hele motorbrakettens lengde. Gjerne også fore litt på på midten der den kommer lengst utifra skroget. Sitér dette innlegget Link to post
Summerfun Svart 9.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2013 Akterspeilet på båten er forsterka. så skal jeg kun fore med kryssfiner der den forsterkningen er ? :) Sitér dette innlegget Link to post
jkn Svart 9.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2013 Ja På utsiden så at motoren nederst ikke presser mot plasten. Sitér dette innlegget Link to post
Summerfun Svart 9.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2013 Tusen Takk ! ;) Sitér dette innlegget Link to post
Summerfun Svart 12.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2013 Hei igjen, vet du om styreform til yamaha passer til mercury 20 ... Var litt trang og styre.. :) eller om du vet viljen jeg må ha .. Har teleflex kabelstyring :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.