Gespen Svart 11.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Du var heldig med motoren. Har du noen biler av båten din, har aldri sett en sånn Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Bilder kommer i prosekttråden min Jeg har enda ikke klart å laste opp bilder her BP, men fikser vel det også etterhvert Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 (redigert) Isotermen kommer du til å stortrives med min står på hele sommeren, har alltid noe godt liggende der. Jeg har den med den ovale kjøleren, der har jeg isbitposen liggende i midten. Må jo ha isbiter til whiskyen Har landstrøm med lader på i hjemmehavna. Redigert 11.Januar.2013 av Bøljan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 http://www.youtube.com/watch?v=uzPM78ZDwHw Maken til min men med teakinnredning, denne var veldig hvit. Sitér dette innlegget Link to post
Gespen Svart 11.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Har montert landstrøm, har kjøpt lader og styring fra maritim. Sitér dette innlegget Link to post
Gespen Svart 11.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Det var en fin båt bøljan, jeanneau er fine, har hørt at det er solide kjappe seilere, men hva er den trenden med at allt skal være hvit nå. Mange maler teak hvit noe er fint som en slags brytning, jeg likte løsningen med badet. Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 (redigert) Ja toalettet er fornuftig plassert bak i båten, vekk fra der en sover. Min båt er endel mer oppgradert enn originalen, alle fall og skjøter i cockpiten og med sprayhood. I tillegg har jeg montert "baugpeke" som gjør ilandstigning enklere og ikke minst suveren til gennakeren.Men denne båten var for hvit for meg, jeg har original teakinnredning. Ja de seiler godt Men Maxi 84 er heller ingen sinke i denne klassen. Redigert 11.Januar.2013 av Bøljan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Bra lader du har anskaffet deg Sitér dette innlegget Link to post
Gespen Svart 16.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2013 Isolert og fått fordamperen i kjøleboksen, Isolerte med byggskum fra biltema. Har også fått på plass gassboksen Valgte og sette den der, for da kan jeg bruke slange frem til brenneren. Jo mindre koblinger desto bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.