Andresh Startet 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 11.Januar.2013 Fant ikke helt ut hvordan jeg skulle formulere dette spørsmålet.... Men tingen er den at jeg ønsker å ha bakgrunnsbelysningen i bryterpanelet på konstant så lenge hovedstrømsbryter er på. Sånn som det er nå så får jeg kun på dette lyset hvis jeg velger "max lights"..... Som igjen fører til at alt av navi lys blir slått på i tillegg. Litt greit å se hva jeg trykker på når det er mørkt ute, uten å lyse opp hele havna med navi lysene osv Noen som har peiling? Mener å huske at ved å sette nøkkel i posisjon 1 at det da blir lys i panelet..... Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Forstår behovet ditt. Ellers er det vel ikke så galt å ha lanternene på oftere. Erfaringsmessig brukers lanterner for lite og ikke for mye i lystbåtsektoren. Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Regner med du har et el skjema for båten. Da kan du kople om og skille nav lys og bryterlyset. Kople bryterlyset sp rett på tilførsel i fra hovedbryter. Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 11.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Regner med du har et el skjema for båten. Da kan du kople om og skille nav lys og bryterlyset. Kople bryterlyset sp rett på tilførsel i fra hovedbryter. Hehehe....hørtes jo lett ut når du sa det hvertfall ;-) Skal ha en mann på plass å installere ankervinsj + litt el.arbeid. Godt å høre at det lar seg gjøre! Litt lei av å trykke på horn o.l når jeg egentlig skulle ha på lys i cocpit ;-p Sitér dette innlegget Link to post
SIR DAY Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Ha en liten penlight med rød folie foran (for nattsynets sin skyld..) Av samme grunn kun røde lamper. Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.