bliss X Startet 19.Februar.2005 Del på Facebook Startet 19.Februar.2005 Nå går det fort mot våren, båtpuss og andre båtsysler. Hvis du ennå ikke har baatplassenvimpel. så bestill nå! Du går fram på følgende måte: Betal inn kr 160,- kr 200 til kontonummer : 971 31 085080 Mottaker: baatplassen.no Adresse: 4640 Søgne Husk å oppgi Navn og adresse samt baatplassen medlemsnavn i kommetarfeltet på giroen. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 20.Februar.2005 Del på Facebook Svart 20.Februar.2005 Æ har fått min æ ja.... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 20.Februar.2005 Del på Facebook Svart 20.Februar.2005 Min vimpel er like fin, mens vimpelen til Langseund Motorbåtforening, som er av samme årgang, er helt utslitt. Omsetningen på baatplassenvimplene hadde nok ligget etpar hakk høyere med dårligere kvalitet M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Trophy Svart 20.Februar.2005 Del på Facebook Svart 20.Februar.2005 Kjøpte i fjor Fremdeles til gode å møte en annen båt med vimpel, så jeg oppfordrer andre her i området til å skaffe seg en til sesongen Da kan vi Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
bliss X Svart 21.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2005 Min vimpel er like fin, mens vimpelen til Langseund Motorbåtforening, som er av samme årgang, er helt utslitt. Omsetningen på baatplassenvimplene hadde nok ligget etpar hakk høyere med dårligere kvalitet M/Y Ellen Marie Det er også min erfaring. Vimpler henger oppe hele året, og blir for til lefser, men baatplassen vimpelen er like fin. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 21.Februar.2005 Del på Facebook Svart 21.Februar.2005 Nå går det fort mot våren, båtpuss og andre båtsysler. Hvis du ennå ikke har baatplassenvimpel. så bestill nå! God morgen, ja, og jeg har i et lettsindig øyeblikk lovet at de som kommer til Stavanger og avlegger eksamen til Båtførerprøven nå i mars - de skal få hver sin vimpel som et minne om kurset. Jeg kommer tilbake med bestilling så snart jeg har en litt bedre oversikt over hvor mange det kommer til å bli mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Seastar Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 Mottok på mandag den bestilte vimpelen, og tok med en gang turen ned til havna og monterte opp baatplassenvimpelen i masta/targa'n på båten. Føler liksom at nå er sesongen begynt for fullt igjen - lengere dager - lysere om morran ..........! Oppfordrer andre som ikke har vimpel til å "støtte" baatplassen ved å anskaffe vimpel. Med ønske om en fin og begivenhetsrik sesong Ship 'O' Hoi! Sitér dette innlegget Link to post
bolla Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 Og jeg fikk min i går! når burkaen faller så blir det montering. Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 Ikke mange vimpler vi så i fjor. Mulig det blir flere i år. Etter det jeg husker traff vi kun på en Master 820 i lillesand ( Enjoy tror jeg ??? ) med vimpel. Min henges opp så snart masta er montert. GeV Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Skipper Worse Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 (redigert) 2 stk bestilt ... en til båten og en til kontoret. Den sistnevnte får hedersplassen ved siden av vimpel fra Seattle Yacht Club, under maleriet av Lindesnes fyr. Redigert 8.Mars.2005 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
black Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 Vimpel er i hus. Håper å se mange slike her nede på Sørlandskysten hvor vi heldigvis slapp oljesølet langs strendene. Nå venter vi bare på sjøsettingen om ikke så lenge til. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 Det er også min erfaring. Vimpler henger oppe hele året, og blir for til lefser, men baatplassen vimpelen er like fin. <{POST_SNAPBACK}> Går in på den 3de säsongen med min vimpel nu, nesten som ny, bra kvalitet(hänger uppe hela tiden!) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
JanS/EIR Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 Er litt nysgjerrig jeg, Gunga Din. Hva representerer de andre vimplene du har under salingen ovenfra og nedover ? Det ser flott ut! mvh Jan S Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Gunga Din Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 Er litt nysgjerrig jeg, Gunga Din. Hva representerer de andre vimplene du har under salingen ovenfra og nedover ? Det ser flott ut! mvh Jan S <{POST_SNAPBACK}> SXK, Svenska Kryssarklubben, många Norrmän er medlemmer oxo, säkert ett par tusen!SSRS Svenska Sällskapet för Räddning af Skeppsbrutne, Sjöräddningsällskapet i dagligt tal Baatplassen, med några få svensker KMS, Kungälvs Motor- och Segelbåtssällskap hemmaklubben Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Walter_S Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 På hedersplass, øverst i masta........ Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Skipper Worse Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 Nydelig bilde, Walter_S! Er det virkelig ekte?? Det ser nesten for godt ut til å være det ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Walter_S Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 ........ Er det virkelig ekte?? <{POST_SNAPBACK}> Det er ekte vare, ja. Du kan faktisk laste ned billedet som skrivebordsbakgrunn. Klikk deg innpå Medlemssider / Effekter / Scoll deg ned til DIVERSE så ligger det der..... ......bare å forsyne seg! Latmannsoppskrift: Diverse Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 Det er ekte vare, ja. Du kan faktisk laste ned billedet som skrivebordsbakgrunn. Klikk deg innpå Medlemssider / Effekter / Scoll deg ned til DIVERSE så ligger det der..... ......bare å forsyne seg! Latmannsoppskrift: Diverse <{POST_SNAPBACK}> vilket kamera merke har du Walter? Og pris? Jeg må bytte ut mitt fordi nærbilder er for meg umulig og ta Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 Da er vimpelen bestilt! 14-foteren blir vel kanskje norges minste med Baatplassenvimpel Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 vilket kamera merke har du Walter? Og pris? <{POST_SNAPBACK}> For meg så finnes det kun ett merke, når det gjelder digitale kamera.... OLYMPUS Camedia 3000 Dette var "top of the range" i 2001 - prisen (den gang) tør jeg nesten ikke si....... 8.450,- kr Like mye som halve sjarken min....nesten, da.... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 For meg så finnes det kun ett merke, når det gjelder digitale kamera.... OLYMPUS Camedia 3000 Dette var "top of the range" i 2001 - prisen (den gang) tør jeg nesten ikke si....... 8.450,- kr Like mye som halve sjarken min....nesten, da.... <{POST_SNAPBACK}> Usj, det er nok litt over mitt budsjett for tia Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 Hej Walter! Du skriver att det er ekte vare, gör du ingenting med bilden efteråt justerer färger eller noe, du menar att den blir så bra rett ut fra kameran !?!? Dina bilder er ju alltid jättebra! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
JanB Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 Vimpel bestilt. Brukar forøvrig Walter sin flotte skrivebordsbakgrunn. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Arnstein Svart 8.Mars.2005 Del på Facebook Svart 8.Mars.2005 Må nok bestille vimpel nr. 2 til sommeren da nr. 1 er begynt å bli slitt. Kvaliteten er god, men den henger oppe hele året og har en lei tendens å blafre bort i masten i nordavær. Slik så den ut i fjor vinter. Masta mi er ikke helt ideell. Vimpellina er festet i en kalesjeknapp på vindskjermen. "Salingshornet" under lanternen er noen flattjern jeg tilfeldigvis fant i "kjekt å ha" tingene mine. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Slagskibet Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Du kan ikke være innfødt bergenser Worse :nono: . Hvor henger bildet av Marstein fyr da? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.