Jump to content

Husk å bestill vimpel !!!

bliss X

Recommended Posts

Nå går det fort mot våren, båtpuss og andre båtsysler. Hvis du ennå ikke har baatplassenvimpel. så bestill nå!

Bilde

Du går fram på følgende måte:

Betal inn kr 160,- kr 200 til kontonummer : 971 31 085080

Mottaker: baatplassen.no

Adresse: 4640 Søgne

Husk å oppgi Navn og adresse samt baatplassen medlemsnavn i kommetarfeltet på giroen.

:sailing:

Min vimpel er like fin, mens vimpelen til Langseund Motorbåtforening, som er av samme årgang, er helt utslitt.

Omsetningen på baatplassenvimplene hadde nok ligget etpar hakk høyere med dårligere kvalitet :crazy:

:sailing:

M/Y Ellen Marie

Det er også min erfaring. Vimpler henger oppe hele året, og blir for til lefser, men baatplassen vimpelen er like fin. :smiley:

Nå går det fort mot våren, båtpuss og andre båtsysler. Hvis du ennå ikke har baatplassenvimpel. så bestill nå!

God morgen,

ja, og jeg har i et lettsindig øyeblikk lovet at de som kommer til Stavanger og avlegger eksamen til Båtførerprøven nå i mars - de skal få hver sin vimpel som et minne om kurset.

Jeg kommer tilbake med bestilling så snart jeg har en litt bedre oversikt over hvor mange det kommer til å bli :wink:

mvh

Poseidon

Med vennlig hilsen POSEIDON

• 2 uker senere...

:flag:

Mottok på mandag den bestilte vimpelen, og tok med en gang turen ned til havna og monterte opp baatplassenvimpelen i masta/targa'n på båten. :sailing:

Føler liksom at nå er sesongen begynt for fullt igjen - lengere dager - lysere om morran ..........!

Oppfordrer andre som ikke har vimpel til å "støtte" baatplassen ved å anskaffe vimpel. :flag:

Med ønske om en fin og begivenhetsrik sesong :flag::seeya:

Ship 'O' Hoi!

Er litt nysgjerrig jeg, Gunga Din. Hva representerer de andre vimplene du har under salingen ovenfra og nedover ?  Det ser flott ut!

mvh

Jan S

<{POST_SNAPBACK}>

SXK, Svenska Kryssarklubben, många Norrmän er medlemmer oxo, säkert ett par tusen!

SSRS Svenska Sällskapet för Räddning af Skeppsbrutne, Sjöräddningsällskapet i dagligt tal

Baatplassen, med några få svensker :wink:

KMS, Kungälvs Motor- och Segelbåtssällskap hemmaklubben

S/Y Gunga Din

........ Er det virkelig ekte??

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ekte vare, ja. Du kan faktisk laste ned billedet som skrivebordsbakgrunn.

Klikk deg innpå Medlemssider / Effekter / Scoll deg ned til DIVERSE så ligger det der..... :smiley: ......bare å forsyne seg!

Latmannsoppskrift:

Diverse

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

vilket kamera merke har du Walter? Og pris?

<{POST_SNAPBACK}>

For meg så finnes det kun ett merke, når det gjelder digitale kamera....

OLYMPUS Camedia 3000 Bilde

Dette var "top of the range" i 2001 - prisen (den gang) tør jeg nesten ikke si.......

:blush: 8.450,- kr :eek:

Like mye som halve sjarken min....nesten, da.... :lol:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Må nok bestille vimpel nr. 2 til sommeren da nr. 1 er begynt å bli slitt. Kvaliteten er god, men den henger oppe hele året og har en lei tendens å blafre bort i masten i nordavær.

Slik så den ut i fjor vinter. Masta mi er ikke helt ideell. Vimpellina er festet i en kalesjeknapp på vindskjermen. "Salingshornet" under lanternen er noen flattjern jeg tilfeldigvis fant i "kjekt å ha" tingene mine.

Bilde

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...