Jump to content

Husk å bestill vimpel !!!

bliss X

Recommended Posts

....gör du ingenting med bilden efteråt justerer färger eller noe, du menar att den blir så bra rett ut fra kameran !?!?

<{POST_SNAPBACK}>

Tar alltid en 5-6 bilder av et motiv og velger ut det "beste", eksponeringsmessig. Til dette bildet med vimpelen, tatt 2. august 2004, tok jeg 9 eksponeringer, p.g.a. av motlyset og skumring + blits. Mitt kamera har, i tillegg til automatikk, også en del manuelle instillinger som hjelper - manuell blenderinstilling eller manuell lukkertid.

Gjør ikke mye etterarbeide med bildene. Som regel øker jeg litt kontrasten og passer på og kjører på med GAMMA + (fra 1,00 til 1,20) hvis skyggepartiener er for mørke.

That's it, mate! :smiley:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Du tok poenget, Worse... :wink:    :cheers:

<{POST_SNAPBACK}>

Gamle Worse har ingen innvendinger mot å betegnes som periodisk pre-senil, eller det som verre er, men når det gjelder båt skal man ha seg frabedt slike antydninger. Så det var helt naturlig at jeg tok pointet! :yesnod::smash:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

• 1 måned senere...
  • 5 år senere...

Ingar har kjøpt opp restpartiet av vimpler for å la det gå til veldedig formål.

Om å gjøre at han blir kvitt dem igjen, da. Ønsker derfor å bestille, men hvor?

Har søkt, men finner ikke den linken som tidligere ble beskrevet å skulle være på alle medlemssidene.

Redigert av småbåtentusiasten (see edit history)

Nei, så lenge det ikke står på vimpelsiden at det er tomt er det ikke tomt.

Det var 39 igjen på lager og jeg har nå kjøpt ut disse for innkjøpsprisen. Det gjør at utbetalingen til et godt formål øker til ca 15k.

Og som sagt mange ganger, leveringstiden kan være lang, ikke utsett kjøpet til uken før sommerferien...

Riviera 925 kjøpes. Aksling, fly, 2006-  Ta kontakt på IM.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...