Jump to content

Husk å bestill vimpel !!!

bliss X

Recommended Posts

....gör du ingenting med bilden efteråt justerer färger eller noe, du menar att den blir så bra rett ut fra kameran !?!?

<{POST_SNAPBACK}>

Tar alltid en 5-6 bilder av et motiv og velger ut det "beste", eksponeringsmessig. Til dette bildet med vimpelen, tatt 2. august 2004, tok jeg 9 eksponeringer, p.g.a. av motlyset og skumring + blits. Mitt kamera har, i tillegg til automatikk, også en del manuelle instillinger som hjelper - manuell blenderinstilling eller manuell lukkertid.

Gjør ikke mye etterarbeide med bildene. Som regel øker jeg litt kontrasten og passer på og kjører på med GAMMA + (fra 1,00 til 1,20) hvis skyggepartiener er for mørke.

That's it, mate! :smiley:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

• 1 måned senere...
  • 5 år senere...

Ingar har kjøpt opp restpartiet av vimpler for å la det gå til veldedig formål.

Om å gjøre at han blir kvitt dem igjen, da. Ønsker derfor å bestille, men hvor?

Har søkt, men finner ikke den linken som tidligere ble beskrevet å skulle være på alle medlemssidene.

Redigert av småbåtentusiasten (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...