Bjarne R Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Vimbel er bestilt Håper og se noen baaplassen.no vimpler på helgelanskyst i sommer.. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Æ har fått min æ ja.... <{POST_SNAPBACK}> Har vimpel æ å! No e det bare å få ut en båt å fæst´n i ! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Skipper Worse Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Du kan ikke være innfødt bergenser Worse :nono: . Hvor henger bildet av Marstein fyr da? <{POST_SNAPBACK}> Du, det har jeg på kaffekoppen, faktisk!! Men det begynner å falme, så det må nok en ny kopp til snart. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Walter_S Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 ....gör du ingenting med bilden efteråt justerer färger eller noe, du menar att den blir så bra rett ut fra kameran !?!? <{POST_SNAPBACK}> Tar alltid en 5-6 bilder av et motiv og velger ut det "beste", eksponeringsmessig. Til dette bildet med vimpelen, tatt 2. august 2004, tok jeg 9 eksponeringer, p.g.a. av motlyset og skumring + blits. Mitt kamera har, i tillegg til automatikk, også en del manuelle instillinger som hjelper - manuell blenderinstilling eller manuell lukkertid. Gjør ikke mye etterarbeide med bildene. Som regel øker jeg litt kontrasten og passer på og kjører på med GAMMA + (fra 1,00 til 1,20) hvis skyggepartiener er for mørke. That's it, mate! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Gunga Din Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 .............That's it, mate! <{POST_SNAPBACK}> du får dine bilder verkligen fina, får börja o jobba litt med fotograferingen jag också! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
JanB Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Nå går det fort mot våren, båtpuss og andre båtsysler. Hvis du ennå ikke har baatplassenvimpel. så bestill nå! <{POST_SNAPBACK}> Kor lang er leveringstida for vimplane (altså etter at betaling er registrert)? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Skipper Worse Svart 9.Mars.2005 Del på Facebook Svart 9.Mars.2005 Kor lang er leveringstida for vimplane (altså etter at betaling er registrert)? <{POST_SNAPBACK}> Ja, dette er viktig! Vi har jo nesten på gang et baatplassen-treff i Norheimsund om ... skal vi se ... 11 dager eller så?? Hvis høyere makter står oss bi .. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Ingar Svart 10.Mars.2005 Del på Facebook Svart 10.Mars.2005 Kor lang er leveringstida for vimplane (altså etter at betaling er registrert)? Det er noe varierende, avhengig av antall bestillinger. Men man må nok regne med at det kan ta etpar uker.Forøvrig er lageret snart tomt, vil får ny forsyning om ca 3 uker. (Vi har på lager til de som har bestillt til nå.) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 10.Mars.2005 Del på Facebook Svart 10.Mars.2005 (Vi har på lager til de som har bestillt til nå.) Som vanlig var vel jeg for sent ute, da. Typisk. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
JanB Svart 10.Mars.2005 Del på Facebook Svart 10.Mars.2005 Ja, dette er viktig! Vi har jo nesten på gang et baatplassen-treff i Norheimsund ... Du tok poenget, Worse... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Skipper Worse Svart 10.Mars.2005 Del på Facebook Svart 10.Mars.2005 Du tok poenget, Worse... <{POST_SNAPBACK}> Gamle Worse har ingen innvendinger mot å betegnes som periodisk pre-senil, eller det som verre er, men når det gjelder båt skal man ha seg frabedt slike antydninger. Så det var helt naturlig at jeg tok pointet! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Ingar Svart 10.Mars.2005 Del på Facebook Svart 10.Mars.2005 Som vanlig var vel jeg for sent ute, da. Typisk. Neida, alle som har betalt innen i dag får fra eksisterende lager, går i posten i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 10.Mars.2005 Del på Facebook Svart 10.Mars.2005 Neida, alle som har betalt innen i dag får fra eksisterende lager, går i posten i morgen. <{POST_SNAPBACK}> Glitrende!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 16.Mars.2005 Del på Facebook Svart 16.Mars.2005 Vimplene mine kom med posten i dag. Super kvalitet, den ene gikk rett på kontorveggen og den andre skal høitidelsesfuldt ophenges på Hangarskibet i kveld. Hjertelig takk, Ingar! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Bitteliten Svart 25.April.2005 Del på Facebook Svart 25.April.2005 (redigert) En god sak kan ikke nevnes for ofte. Tar denne opp igjen - og viser bildet av vimpel i masta på Bitteliten III. Redigert 25.April.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 23.September.2010 Del på Facebook Svart 23.September.2010 (redigert) Ingar har kjøpt opp restpartiet av vimpler for å la det gå til veldedig formål. Om å gjøre at han blir kvitt dem igjen, da. Ønsker derfor å bestille, men hvor? Har søkt, men finner ikke den linken som tidligere ble beskrevet å skulle være på alle medlemssidene. Redigert 23.September.2010 av småbåtentusiasten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 23.September.2010 Del på Facebook Svart 23.September.2010 Her er hvordan Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
index Svart 23.September.2010 Del på Facebook Svart 23.September.2010 Er det fortsatt vimpler igjen altså? Trodde det var tomt jeg... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Ingar Svart 23.September.2010 Del på Facebook Svart 23.September.2010 Nei, så lenge det ikke står på vimpelsiden at det er tomt er det ikke tomt. Det var 39 igjen på lager og jeg har nå kjøpt ut disse for innkjøpsprisen. Det gjør at utbetalingen til et godt formål øker til ca 15k. Og som sagt mange ganger, leveringstiden kan være lang, ikke utsett kjøpet til uken før sommerferien... Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 23.September.2010 Del på Facebook Svart 23.September.2010 Da var vimpel bestilt. Ikke mange vimpler jeg har sett her i Ålesundstraktene, men nå blir det ihvertfall en til :) Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 24.September.2010 Del på Facebook Svart 24.September.2010 På tide Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Eureka Svart 24.September.2010 Del på Facebook Svart 24.September.2010 Trophy, du har vipel eller? :) Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 24.September.2010 Del på Facebook Svart 24.September.2010 Kjøpt opp restparti?? Er det ikke meningen at en skal få kjøpt vimpler i fremtiden da? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 24.September.2010 Del på Facebook Svart 24.September.2010 Jo, det jeg skrev var mhp de vimplene som er kjøpt inn for innsamlede midler, ikke 'restparti'. Alle medlemmer som ønsker det skal kunne ha vimpel. Sitér dette innlegget Link to post
Magne A. Svart 24.September.2010 Del på Facebook Svart 24.September.2010 Da er vimpelbetaling lagt inn i nettbanken, har hatt såpass mye nytte og hjelp og underholding av dette forumet nå at det er på tide å flagge litt ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.