Erik Svart 15.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2013 joda bra den, men den utgjør enda en ting som må stues vekk når den ikke er i bruk da. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Færderfyr Svart 15.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2013 Tomrica har ikke lenger agenturet på de koppholderne dessverre . De vet ikke hvem som har tatt over... Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 15.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2013 Fant pris på fenderne. 2000,- pr stk. Da dalte interessen noe må jeg innrømme. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Guest Avmønstret# Svart 15.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2013 Fant pris på fenderne. 2000,- pr stk. Da dalte interessen noe må jeg innrømme. Hehe, galskap... må snart komme et dealextreme for båtutstyr. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 15.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2013 Fant pris på fenderne. 2000,- pr stk. Da dalte interessen noe må jeg innrømme. Tja, men dette må da være noe til show-off! Har aldri sett noen ha slikt. Sitér dette innlegget Link to post
jabra Svart 4.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2013 Et billig alternativ som jeg selv har hatt stor glede av er disse koppholderne. Jeg limte dem fast med dobbeltsidig tape i cocpiten.Har tålt godt både vær ig vind. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.