motor Startet 13.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 13.Januar.2013 Jeg skal montere ekstra drivstofftank og har tenkt å lage ei forgreining fra påfyllingsslangen. Har funnet et y-rør i pp-plast som jeg lurer på om jeg kan bruke. http://stroem.no/product/468. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 13.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2013 Svaret er nei i følge denne tabellen (regner med at 'petrol' er vanlig bensin). Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Choaker Svart 13.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2013 Skaff deg en liten bit av plasten og legg den i bensin i ett døgn. Er det ingen skade på den da, så går det fint Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 13.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2013 Skaff deg en liten bit av plasten og legg den i bensin i ett døgn. Er det ingen skade på den da, så går det fint Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 13.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2013 Er litt redd at det over tid oppstår brudd og det blir dumt å stå å fylle bensin for så en dag å oppdage at alt en har fylt er i bunn av båten. Med det er klart en mulighet å teste det selv. Dog jeg tipper jeg vil gå for et T-stykke i metall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.