Fanafjord Svart 24.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2013 Da har jeg også bestillt et abonnement. 250 kr er jo ingenting. Og det passer fint at det er bare 6 utgaver og ikke 12. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Christel III Svart 24.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2013 Abbonement i boks! Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Free Lillehammer Svart 24.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2013 Da har jeg også bestillt et abonnement. 250 kr er jo ingenting. Og det passer fint at det er bare 6 utgaver og ikke 12. Nå har jeg hengt med hele veien, men jeg er faktisk enig i at en utgivelse annen hver måned er passe. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 13.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2013 Jeg er nok en gang imponert over bladet ditt, Vetle ! Godt jobba og lykke til videre ! Sitér dette innlegget Link to post
Woody Svart 14.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2013 Er det noe om trebåter i bladet? Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
Worry II Svart 14.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2013 Åja ! Da må du få tak i siste nummer ! Til og med jeg fikk lyst på trebåt Må bare bli gammel nok først... Sitér dette innlegget Link to post
Slangemannen Svart 14.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2013 Bestillt akkurat nå. Håper det blir masse bra stoff fremover. Sitér dette innlegget Link to post
Antilia Svart 14.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2013 De har stand på Sjøen for alle, og messe tilbud på abn. Fikk mitt første blad i posten i går. Det skal nytes i helgen. Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
All In Svart 15.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2013 Kommet til side 24, der man leser om Smøgen. Endelig leser jeg et båtblad som passer meg godt. Har savnet et båtblad om selve båtlivet, og ikke kun båten som produkt. Dette var bra. Egen matspalte kanskje: "mat ombord" ? Leserbrev med bilder? Må bestille et abo på dette(lovte deg dette på standen hvis jeg fant bladet interessant). God båtsesong til alle. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 15.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2013 Dette var faktisk helt nytt for meg, slik entusiasme svarer seg, abo bestilt, gleder meg. Sitér dette innlegget Link to post
Woody Svart 15.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2013 Da er abonnement ordnet. Får håpe det ikke er tester av båter til 5mill og oppover som i de andre båtbladene her til lands, hvor den eminente båtjournalisten har fått med seg at microbølgeovnen hadde en noe tungvint betjening. Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
Worry II Svart 15.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2013 (redigert) Et tips her er jo å gjøre virkelighet av det Vetle ønsker seg. Send tips til han, eller i denne tråden om hva dere ønsker å lese om. Har du noe å bidra med så send han en IM også. Han ønsker dette, ref tidligere innlegg i denne tråden.. Redigert 15.Mars.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Woody Svart 3.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2013 (redigert) Fikk bladet Båtens Verden i dag, og det var litt som jeg trodde: Ikke veldig mye om trebåt. Test av båt til 13 mill. men den var egentlig ikke så veldig fin etter min smak. Blir ingen handel. Tre sider, av hundre om en fin treskute var dog et plaster på såret. Mere slikt stoff! Redigert 3.Mai.2013 av Woody (see edit history) Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
Astor Svart 25.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2014 Bladet Båtens Verden fyller åtte år i dag og gir bort neste utgave gratis til alle som vil ha. De som allerede er abonnenter får en ekstra utgave som plaster på såret. Men man må melde seg på i denne lenken: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152950176539572&set=a.340905769571.201324.267616044571&type=1&theater Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.